Aanbiedingen

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe kan het dat de prijzen zo laag zijn?

Dit heeft te maken omdat Dramatic Eyes bij cosmetica fabrikanten in de United States (USA ) partijen originale populaire cosmeticaproducten inkoopt met kleine fabrieksfoutjes, die niet voldoen aan de criteria die eraan worden gesteld ( zoals een kleine kleurverschil in de schaduws of een kleine beschadiging aan het make-up doosje ect ),en die niet in de officiële winkels/webshops verkocht kunnen worden. Daardoor zijn de producten op de website gemiddeld 20% tot wel 50% goedkoper.

Waarom krijg ik mijn bestelling niet binnen 1 of 2 dagen?

Dramatic Eyes is een webshop zonder voorraad in Nederland. Alle bestellingen op de website worden rechtstreeks verzonden vanuit het magezijn in de USA, naar het sorteercentrum in Amsterdam. Daarbij moet u rekening houden met een levertijd van ongeveer 7 - 14 werkdagen vanaf de dag dat de betaling is ontvangen. (Het weekend en algemeen erkende feestdagen worden hierbij niet meegerekend). Zodra uw pakket in Nederland is overhandigd aan PostNL ontvangt u een e-mail met een Track & Trace nummer. U kunt uw pakket dan volgen op www.mijnpakket.postnl.nl

Snelle levering
Heeft u haast? Dan kunt u de bestelling via de internationale DHL Express laten bezorgen.
Verzendkosten via DHL Express beginnen vanaf € 23,75 per bestelling. Wenst een snelle levertijd van 4 - 7 dagen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product naar keuze in de winkelwagen door op de "Winkelmandje" knop te klikken. Heeft u alles wat u zoekt? Klik dan op "winkelmandje" rechtsboven op de pagina om te gaan betalen. Klik op "Afrekenen" en login op uw account of maak een account aan. Als u een nieuw account wilt aanmaken vul dan uw gegevens in, doorloop vervolgens de instructies en bevestig uw bestelling. Pas na ontvangst van uw betaling is de bestelling definitief.

.Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?

U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door een vinkje te plaatsen in de kolom verwijderen achter dit product. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen.

Wat gebeurt er met de gegevens die ik invul?

Bij Dramatic Eyes zijn uw privégegevens veilig. De informatie zal worden gebruikt om ervoor te zorgen dat we, in geval van een aankoop, aan onze taken ten aanzien van u kunnen voldoen en om u op de hoogte te houden van de status van uw bestellingen. Niemand anders dan Dramatic Eyes zal inzicht hebben in deze gegevens.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Dat kan! Klik onder "uw gegevens" op "ander afleveradres", hier vult u de juiste gegevens in.'let op' U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele invoer van verkeerde adresgegevens . 

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Paypal en bankoverboeking.

U plaatst uw bestelling en kiest voor betaling middels Paypal of bankoverboeking.

Wat is Paypal?

Met een gratis Paypal account kunt u onlineaankopen gemakkelijk, snel en veilig betalen. Uw financiële gegevens zijn altijd beschermd. Tevens bied PayPal ook een kopersbescherming. Ga voor meer informatie naar www.paypal.nl 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt een e-mail met een orderbevestiging en betalingsbevestiging.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel verzonden?

 Via  Paypal betaling, wordt een bestelling binnen 24 uur verzonden.

 Via bankoverboeking, kan het 2 - 4 werkdagen duren voordat de betaling bij Dramatic Eyes is verwerkt.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u om spoedig contact op te nemen met de klantenservice. Zodra uw pakket is verwerkt kunt u de bestelling niet meer wijzigen of annuleren.

Ik heb mijn bestelling binnen het aangegeven termijn van 7 - 14 werkdagen nog niet ontvangen?

Eventuele vertraging; Bij een niet-tijdige aflevering is Dramatic Eyes niet verantwoordelijk of aansprakelijk. Overschrijding van de leveringstermijn veroorzaakt door een derde partij, zoals de postservicedienst of werkzaamheden van de douane geeft de koper niet het recht de bestelling te annuleren of de ontvangst te weigeren. Mocht een bestelde product tijdens het transport zijn zoekgeraakt dan de postservicedienst een onderzoek verrichten. Het onderzoek kan enige tijd in beslag nemen. Indien een zoekgeraakt bestelde product niet binnen een termijn van 30 werkdagen terecht is, zal Dramatic Eyes zich inspannen om een vervangend product beschikbaar te stellen.

Mag ik mijn bestelling ten alle tijden retourneren?

Als u niet tevreden bent met een besteld product, dan heeft u  7 dagen na levering de tijd om zonder opgaaf van redenen het product gratis te retourneren of te ruilen. Let op! Het product dient in de originele staat te zijn en in de originele verpakking terug gezonden te worden. Nadat de retourzending in goede staat is ontvangen wordt uw aankoopbedrag en de verzendkosten binnen vijf werkdagen op uw rekening overgemaakt.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Neem voor her retour zenden contact op met de retour afdeling via e-mail retour@dramatic-eyes.nl U ontvangt dan het Kiala retouradres in Nederland. 

Mijn bestelling is door het transport zwaar beschadigd wat nu?

Neem direct contact op met de retour afdeling om het podruct te ruilen.

Ik heb een klacht! Hoe kan ik die indienen?

U bent bijvoorbeeld ontevreden over de wijze waarop u bent behandeld of over de manier waarop uw verzending is uitgevoerd of u bent teleurgesteld in de kwaliteit van het podruct. Laat u dit dan direct weten via e-mail klacht@dramatic-eyes.nl Samen met u komt de klachten afdeling tot een goede oplossing.

Mijn vraag zit er niet tussen?

Neem gerust contact op met de klantenservice..

.